Alle prijzen die op onze website staan zijn inclusief 21% BTW.

Op al onze producten en diensten wordt het 21% BTW percentage toegepast.

Ja! Op jouw factuur of offerte wordt altijd netjes de BTW voor je gespecificeerd. Je weet dus precies hoeveel BTW er gerekend wordt op jouw bestelling.

Nee, de prijzen op de website zijn enkel de vierkante meter prijzen voor de vloer.
De legprijzen vind je hier

Nee, dat gaat niet gebeuren. Wij houden ons netjes aan de regels. En eerlijk, stiekem krijgen we er toch best wel veel voor terug? Kijk maar eens om je heen buiten!

Als je online een vloer bij ons besteld krijg je in de laatste stap, na het winkelwagentje, een bezorgagenda te zien. Je kan hier zelf de dag aangeven waarop jij je vloer graag thuisbezorgd wil hebben. Is je bestelling boven de €200,-? Dan bezorgen wij gratis bij jou aan huis.

We hebben geprobeerd het zo makkelijk mogelijk voor je te maken! Hoe? Door een onlinebestelhulp te maken! Hierdoor kun je eigenlijk nooit de verkeerde producten bestellen. Denk bijvoorbeeld aan speciale ondervloeren voor vloerverwarming. Weet jij al precies wat je wil hebben? Dan kan je gemakkelijk je winkelwagen zelf vullen met alle producten!

Jazeker, we zitten elke dag voor je klaar! Je kan ons bereiken via de chatfunctie, de mail of natuurlijk telefonisch. Soms is het erg druk waardoor we wat later reageren. Maar wees niet bang, je ontvangt dan binnen één werkdag alsnog een reactie van ons.

Dat kan natuurlijk! Wij werken uitsluitend met collectie vloeren. Deze zijn dus eigenlijk altijd onbeperkt leverbaar. Je kan twee dingen doen. 1, je bestelling direct plaatsen (dan is je vloer gegarandeerd beschikbaar wanneer jij dat wil). Of 2, je wacht nog even totdat je het moment weet dat je de vloer wilt ontvangen en bestelt dan de vloer.

Alles kan! Tenminste, bijna alles dan. Wil jij je bestelling aanpassen? Dan ontvangen we graag per mail wat je aangepast wil zien. Wil je het liever telefonisch bespreken? Geen probleem! We vragen wel altijd nog even of het bevestigd kan worden per mail. Dan is het voor iedereen duidelijk en sluiten we fouten uit.

Dat is een makkie! Ga naar de vloer waar jij graag een offerte voor wilt hebben. Klik vervolgens op “offerte aanvragen” en geef antwoord op de 5 korte vragen. Hierdoor kunnen we je passend advies geven voor bijvoorbeeld de juiste ondervloer. Vul daarna jouw gegevens in en je ontvangt binnen één werkdag jouw offerte per mail!

Dat kan natuurlijk altijd gebeuren! Geen probleem. Stuur ons een mail met daarin de offerte of het offertenummer die je van ons gekregen hebt. Laat weten wat je aangepast wilt hebben en dan gaan wij dat voor je regelen!

Yes! Dat kan natuurlijk altijd gebeuren. Het opleveren van woningen kan nog wel eens vertragen. Of misschien is je stukadoor niet zo snel, haha. Geen probleem! Geef het aan op het moment dat de offerte bijna afloopt, dan kunnen we hem vast nog even voor je verlengen!

Yes! Mogen we weer iemand blij maken met een nieuwe vloer! Je kan gemakkelijk per mail akkoord geven op jouw offerte. Natuurlijk mag je hem ook komen tekenen in de winkel terwijl we samen een goede bak koffie drinken. Wat jij wil

Het geven van tijdsindicaties is voor ons is erg lastig aangezien wij van meerdere factoren afhankelijk zijn. Je wordt dus altijd een halfuur tot een uur voor het levermoment gebeld door onze chauffeur.

Tot de eerste deur begane grond, mits deze te bereiken is met een palletwagen

Als jouw bestelling boven de € 200,- is bezorgen wij de vloer kosteloos bij jouw thuis*. Is jouw bestelling onder de € 200,- dan kost het laten bezorgen van de bestelling € 59,-. *M.u.v. de Waddeneilanden en Zeeuws-Vlaanderen.

Yes! Wij rijden dagelijks een rondje door heel Nederland om zoveel mogelijk mensen blij te maken met een nieuwe vloer!

Nog niet helemaal, we zijn daarvoor hard aan het werk. Op dit moment kunnen we wel leveren in België op aanvraag. Helaas lukt online bestellen op een Belgisch adres nog niet.

Allereerst is het in dat geval belangrijk dat het om een ongeopende en onbeschadigde verpakking gaat. Afhankelijk van het product kan het wel of niet retour. Je kan voor een direct antwoord het beste telefonisch contact met ons opnemen.

Je kan bij ons op meerdere manieren betalen. Online bijvoorbeeld gemakkelijk via iDeal, Creditcard, PayPal, SEPA overboeking of Apple Pay. Wil je in de winkel betalen? Dan kan dat gewoon per pin, iDeal of contant.

Nee, helaas niet. Wij vragen altijd minimaal een aanbetaling van 10% die op een van de betaalmethoden hierboven voldaan moet worden. Eventueel het resterende bedrag contant aan de deur betalen is wel mogelijk.

Nee, helaas niet. Wel zijn we bezig om de betaalmethode Klarna te gaan gebruiken waardoor je achteraf kan betalen.

Meestal kunnen wij je nieuwe vloer binnen drie tot acht weken leggen. Het is wel goed om dit even te laten checken. In sommige periodes is het namelijk extra druk waardoor het iets langer kan duren.

Yes! Dagelijks hebben wij meer dan tien stoffeerders die heel Nederland in rijden om mensen blij te maken met een nieuwe vloer!

Bij ons in de winkel of per mail heeft onze voorkeur. Dan is het voor iedereen duidelijk. Telefonisch kan ook, alleen moet het dan nog wel per mail bevestigd worden.

Zowel onze chauffeurs als stoffeerders bellen altijd een halfuur tot uur voor aankomst even op, op het telefoonnummer dat bij ons bekend is. We zijn druk bezig met het ontwikkelen van een realtime track&trace systeem

Geschatte levertijden worden altijd vermeld op de productpagina. Dit is nooit 100% zeker, maar geeft wel een goede indicatie.

Nee, wij vrezen zelf geen vloerverwarming in. Het dichtsmeren van ingefreesde vloerverwarming doen we wel. Dit is namelijk een belangrijk punt voor optimaal woonplezier van je nieuwe vloer.

Op vloerverwarming kun je alle vloeren plaatsen die je bij ons kan bestellen. Het is alleen belangrijk dat je de juiste ondervloer gebruikt om goed rendement te behalen van je vloerverwarming.

Als de vloer online te bestellen is, is deze gewoon voorradig of leverbaar. Niet alle vloeren staan standaard bij ons op voorraad. Bij vloeren die niet bij ons op voorraad staan vermelden wij ook een geschatte leverdatum. Deze is gebaseerd op levertijden vanuit de fabriek

Tussen klik pvc en lijm pvc zit eigenlijk weinig verschil. Het grootste verschil tussen deze twee is dat een klik pvc gemakkelijk zelf geplaatst kan worden in combinatie met een ondervloer. Bij een lijm pvc vloer is dat wat moeilijker, dat kun je beter uitbesteden.

Het grote verschil tussen een laminaat en een pvc vloer is dat een pvc vloer altijd volledig waterbestendig is. Een laminaat vloer is dit niet. Een pvc vloer voelt warmer aan omdat hij beter de temperatuur in de ruimte opneemt en hij maakt minder geluid ten opzichte van een laminaat vloer.

Dat is een goede vraag. Daarom hebben we het zo gemakkelijk mogelijk voor je gemaakt. Wil je direct bestellen? Gebruik dan de onlinebestelhulp. Door een paar korte meerkeuzevragen te beantwoorden kunnen wij je een gericht advies geven wat betreft de ondervloer. Zo bestel je nooit de verkeerde ondervloer. Liever een prijs op maat voordat je bestelt? Vraag dan een offerte aan. Beantwoord een paar korte meerkeuzevragen en vervolgens ontvang je van ons een advies en prijs op maat per mail binnen 24 uur.

Voor normale planken rekenen wij een snij- of zaagverlies van 7% van het strakke oppervlak. Heb je een visgraat- of tegel motief? Dan rekenen we met 10% snij- of zaagverlies. Dit omdat je in een bepaald verband moet leggen wat zorgt voor extra verlies.

Nee, om het makkelijk te houden zijn onze prijzen exclusief het leggen. Er zijn namelijk heel veel mensen die zelf hun nieuwe vloer willen plaatsen.

Wij leveren standaard in heel Nederland en op aanvraag in België. Is je bestelling boven de € 200? Dan bezorgen wij de vloer gratis bij jouw thuis voor de deur in Nederland. Binnenkort hopen we ook in België te kunnen bezorgen zonder dit op aanvraag te hoeven doen.

Jazeker! Wij hebben een team met vaste stoffeerders die dagelijks mensen door heel het land blij maken met een mooie vloer. De legkosten voor jouw nieuwe vloer? Die vind je op deze pagina

Standaard tot de eerste deur op de begane grond mits toegankelijk met een pompwagen en pallet. Heb je dus allemaal grind voor de deur wordt de pallet op de stoep geplaatst. Natuurlijk wel zo dicht mogelijk bij de deur. Woon je in een appartementencomplex? Dan leveren wij tot aan de deur van de galerij. Is het mogelijk dat hij naar binnen kan rijden door schuifdeuren? Dan kunnen we hem natuurlijk in de hal zetten.

Yes! Je kan op de productpagina stalen bestellen. Helaas is het niet mogelijk met alle producten omdat niet alle leveranciers hieraan kunnen of willen meewerken. Als er een “staal aanvragen” knop staat op de productpagina kun je hiervan een staal bestellen. Staat deze er niet tussen, dan is er voor deze vloer helaas geen staal verkrijgbaar.

Meestal binnen één of twee werkdagen. We verwerken de bestellingen dagelijks. Soms kan het zo zijn dat jouw staaltje niet voorradig is bij ons. Dan vragen wij deze aan en versturen we jouw pakketje direct zodra deze compleet is.

Helaas komt dit nog wel eens voor. Bij de post raakt nog wel eens wat zoek of raken verzenddozen beschadigd waardoor een deel van de inhoud kwijtraakt. Mocht dit zo zijn, neem dan telefonisch of per mail contact met ons op.

Deze vind je in Kampen aan de Gildestraat 2, 8263 AH. Onze fysieke winkel is zelfs de grootste vloerenwinkel van Nederland qua oppervlak. Je vind bij ons in de winkel meer dan 3500 vloeren verdeelt over verschillende categorieën.

Wij zijn geopend van maandag tot en met zaterdag. Je kunt ons op deze tijden ook bereiken via telefoon, mail en chat.
Maandag: 11:00 - 18:00
Dinsdag: 10:00 - 18:00
Woensdag: 10:00 - 18:00
Donderdag: 10:00 - 18:00
Vrijdag: 10:00 - 18:00
Zaterdag: 10:00 - 17:00
Zondag: Gesloten

Voor de meest actuele informatie kijk je op onze contactpagina