Garantie op vloeren

Elke vloer dat verkocht wordt bij Vloerloods.nl is nieuw en heeft een volledige fabrieksgarantie. De fabrieksgarantie verschilt per fabriek/merk. De garanties kun je gemakkelijk vinden op de websites van deze merken en op de verpakking of flyer die in de dozen zit. Kun je deze niet vinden? Vraag het ons dan even, dan vragen wij deze voor je op.

Het aantal jaren fabrieksgarantie verschilt per product. Daarnaast onderscheidt fabrieksgarantie zich ook in commercieel gebruik (zakelijk) en voor particulier gebruik (wonen). Op onze site is fabrieksgarantie uitgedrukt in de fabrieksgarantie voor particulier gebruik. Mocht je willen weten wat de fabrieksgarantie is in jaren voor commercieel gebruik? Dan staat dit op de pakken vermeld. Wil je het vooraf graag weten? Vraag het ons dan gerust!

Garantie op het plaatsen van de vloeren

Laat je jouw nieuwe vloer door ons leggen? Dan weet je zeker dat je de komende jaren goed zit! Wij geven namelijk een leggarantie van vijf jaar op al ons legwerk. Mocht er iets zijn met de vloer binnen of buiten de vijf jaar horen wij dat graag zodat we er wat aan kunnen doen. Op deze manier kunnen wij het probleem verhelpen of waar nodig op zoek naar een passende oplossing. Ben jij tevreden? Dan zijn wij tevreden!

Melden van schade of garantiezaken?

Mocht er iets mis zijn met de vloer en denk je dat dit binnen de fabriek- of leggarantie valt, dan horen wij dat graag! Vraag je je af of het binnen de garanties valt? Dan kun je ons natuurlijk altijd om advies vragen.

De schade of garantiezaken dienen altijd te worden ingediend via ons serviceformulier. Deze kun je openen door op deze link te klikken: Serviceformulier. Deze komt vervolgens bij ons binnen en wordt binnen enkele dagen behandeld. Er is een mogelijkheid dat iemand van ons of een vertegenwoordiger van het merk/leverancier een expertise ter plaatse wil doen. Natuurlijk houden wij je op de hoogte van de vorderingen en de status van de afhandeling tijdens het proces.

Klachtenregeling

Heb je een klacht? Dan vinden wij dat ten eerste super vervelend. We willen je dan ook ontzettend graag helpen zodat je weer tevreden bent. Want een tevreden klant, worden wij blij van! We willen je vragen om je klacht aan te melden via het Serviceformulier. Je klacht zal dan binnen enkele werkdagen door ons worden behandeld. Je kan je klacht over een online platform ook indienen bij het Europees ODR platform van de Europese Commissie. Dit platform is te vinden op: http://ec.europa.eu/odr.